1. Hur kan jag lägga till mitt namn eller en annan text på produkterna?
Du kan enkelt lägga till din text genom att fylla i fältet för anpassning på produktens sida. Skriv den text du vill ha graverad på produkten innan du lägger den i varukorgen. Vi ser till att den gravyr du önskar utförs noggrant.
2. Jag har lagt en beställning men har inte fått någon orderbekräftelse, vad ska jag göra?
Orderbekräftelsen skickas automatiskt till den e-postadress du angav vid köpet. Om du inte ser bekräftelsen i din inkorg, vänligen kontrollera din skräppost/spam-mapp. Om du fortfarande inte hittar den, kontakta oss så hjälper vi dig.
3. Hur lång tid tar det att få min beställning?
Leveranstiden är ca 2 – 4 arbetsdagar och leveransen sker enligt den fraktmetod du valt vid kassan. För beställningsvaror kan leveranstiden vara längre – se produktsidan för mer information.
4. Vad kostar frakt?
Fraktkostnaden visas efter att du har angett din leveransadress i kassan.
5. Är priserna ni visar inklusive moms?
Ja, alla priser som visas på vår webbshop inkluderar moms, så det belopp du ser är det du betalar.
6. Kan jag returnera en graverad produkt?
Eftersom våra produkter är personliga och anpassade för varje kund, kan vi tyvärr inte ta emot returer på graverade varor. Om du har några problem med din beställning, vänligen kontakta oss så försöker vi lösa det på bästa sätt.
7. Hur kan jag kontakta kundtjänst?
Du kan nå oss via e-post på [email protected] . Vi svarar så snabbt vi kan!